Konkurs w internecie – zysk dla organizatora

Wszystkie konkursy internetowe, nawet te, w których łatwo można coś wygrać, przynoszą zysk organizatorom. W konkursach płatnych, gdzie trzeba np. wysłać sms, zysk organizatora jest dość oczywisty, a nagrody są pokrywane z opłat innych ludzi. Jednak nawet konkurs darmowy przynosi zysk organizatorowi.Konkursy to jedne z bardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Promują zarówno firmę, jak i jej produkty. Ciekawy konkurs sprawi, że wiele osób wejdzie na stronę firmy. W momencie, kiedy konkurs się zakończy, firma lub produkt będą dużo bardziej rozpoznawalne, trzeba tylko zadbać, by wiele osób dowiedziało się o konkursie i zachęcić ich do wzięcia w nim udziału.Wiele firm urządza konkurs, aby zdobyć dane osobowe, imię, nazwisko i e-mail. Dzięki temu mogą przeprowadzać kampanie mailingowe informujące o produktach firmy. Bardzo często konkursy w tym celu organizują sklepy internetowe.Jednak to, że organizator ma zysk z konkursu, nie oznacza, że nie opłaca się brać w nim udziału. Wręcz przeciwnie, jeśli konkursy są darmowe, to uczestnicy zyskują równie wiele co organizatorzy.

Comments are closed.